Bank Gospodarstwa Krajowego buduje relacje ze wszystkimi swoimi interesariuszami w sposób etyczny, kierując się w szczególności obowiązującym prawem, odpowiedzialnością, rzetelnością, społeczną odpowiedzialnością biznesu i transparentnością. Takie podejście wynika z Kodeks Etyki Banku Gospodarstwa Krajowego oraz przyjętej przez niego Polityki Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Relacje banku z interesariuszami oparte są na uczciwości, przejrzystości działań, przeciwdziałaniu dyskryminacji, wzajemnym szacunku oraz profesjonalizmie. BGK wzmacnia je w codziennym dialogu i kontakcie oraz poprzez udział w stowarzyszeniach, izbach gospodarczych oraz innych organizacjach. Raz do roku przeprowadzany jest również dialog z wybranymi przedstawicielami interesariuszy w postaci ankiety online. Z myślą o komunikacji z interesariuszami jest ponadto wydawany niniejszy raport odpowiedzialności społecznej.
BGK w organizacjach międzynarodowych:
BGK w organizacjach krajowych:
Gremia działające przy Związku Banków Polskich:
BGK w organizacjach regionalnych: